Uzavření manželství
Snoubenci si na matrice domluví osobně/telefonem/e-mailem termín a místo k uzavření manželství.
Nejpozději měsíc před uzavřením manželství se musí snoubenci osobně dostavit na matriku k předložení dokladů a vyplnění potřebných dokumentů.
Kontakt
Matrikářky: Šárka Špačková, Iva Tručková
Telefon: 568 865 220
E-mail: obec@rouchovany.cz
Potřebné doklady
- platný občanský průkaz
- rodný list
- u rozvedených – rozsudek o rozvodu s razítkem nabytí právní moci nebo v podobě výstupu z autorizované konverze dokumentu
- u ovdovělých – úmrtní list zemřelého manžela / zemřelé manželky
- u snoubenců, kteří již mají spolu jedno či více dětí – rodný list dítěte/rodné listy dětí
Upozornění:
- Výše uvedené informace platí pro občany ČR s trvalým pobytem na území ČR.
- V případě občanů ČR bez trvalého pobytu na území ČR a cizinců je záležitost mnohem složitější – informujte se na doklady u matrikářky nejméně v tříměsíčním předstihu před zamýšleným termínem sňatku.
Úředně stanovená doba k uzavření manželství
Každá sobota v měsíci (s výjimkou státních svátků).
Obřadní místa – úředně určená
- Obřadní síň OÚ Rouchovany, Rouchovany 35
Svatba na jiném místě a mimo úředně stanovenou dobu - poplatek 3.000,- Kč.